Saturday, July 19, 2008

So easy to look at, so hard to define.


04:40

Dragostea şi sexul sunt două lucruri
ce adună oamenii...

Singurele lucruri naturale
sunt visele.Pe care natura nu le poate descompune.

Nu contează
ce nume urâte scornesc oamenii pentru iubire.Dragostea e un termen
ce nu-l pot folosi.Vorbesc despre iubirea normala ce e, cum se spune,iubire matematică,ce se bazează pe hexagoane.Dar toate aceste cuvinte ce vorbesc despre roze...care cresc în creierii
îndrăgostiţilor, gâştele sunt lebede...şi maimuţe care apoi devin îngeri,
nu vor muri niciodată.Oamenii ăştia cred că am un
fel de iubire fantastică,imaginara...Te face să te simţi singur!Dar iubirea mea e...prea ireală să moară.Nu trebuie protejată.În acea IUBIRE e unica adevărată moarte validă ce-o poţi simţi azi.Dar ca toate lucrurile dorite,
lumea vrea s-o aibe.Are de-a face ...cu puritatea, aş zice!Neînsemnătatea ei cred că e sacră.Eu? Păi,ma pot schimba în cursul zilei.Mă trezesc şi sunt unul şi când mă culc ştiu clar că sunt altul.De cele mai multe ori nu ştiu cine sunt.Ca şi cum ai ieri, azi şi mâine,
la un loc.O poezie e ca o persoană nudă.Eu nu mă definesc a fi poet,
nu-mi place cuvântul.Sunt un trapezist.Văzând, simţind...aspirând.
Transpirând prin toţi porii pielii mele.

Aş vrea să ştiu ce e în centrul lumii tale.Saxofoanele argintii
îmi zic să te refuz.dar ceva nu merge,
nu m-am născut spre a te pierde...Şi salvatori ce-aproape-au adormit,
te aşteaptă pe tine,Şi eu te aştept
să-mi tulburi băutul
din cupa-mi spartă şi să-mi ceri să deschid porţile
pentru tine. Acum balerinul tău cu costum
chinezesc mi-a vorbit,Şi eu i-am luat flautul.Nu, n-am fost prea drăguţ
cu el, aşa-i?Dar am făcut-o, totuşi,
căci te minţea,căci şi-a luat tot ce dorea,,,

Asist la naşterea gândului meu... Observ şi ascult...Am tras cu arcul.O simfonie se agită în adâncuri ...Sau ţopăie pe scenă...Începe cu un val
de dezgust...şi sfârşeşte, ca şi cum n-am putea
opri brusc această eternitate,Se termină cu o revoltă
a parfumurilor..."E o minune
că mai ştii încă să respiri....Nu vorbesc de diavol
cu furcă şi coarne,
vorbesc de un diavol
spiritual, în inima nopţii....Angelina///Angelina lipseşte de 4 zile...Toata lumea ştie cine e Angelina, aşa-i?Cerul nu e galben ,
e un pui.Oamenii ziceau că o sugi.Nu ceea ce intră în gura
omului e spurcat.Nu, ci ceea ce iese.Cine se naşte din femeie
are puţine zile, dar pline de necaz...De ce m-ai făcut imaginea ta?E greu
să nu mergi în iad.Sunt multe distracţii,
atâtea influenţe.Începi să mergi drept şi repede
cineva te târăşte jos.Nu aleg starile...ele ma aleg pe mine..

Sweet virgin angel, sweet love of my life,Radiant jewel, mystical wife...

Lovin' you is the one thing I'll never regret.

1 comment:

ghrayada said...

nu, nu esti filosof, esti poet. pentru ca simti...

asa-i ca folosesc si blogurile astea la ceva? mi-amintesti de mine acum vreo doi ani :)





Think Pink

Think Pink